Tentang Dia

My photo
Setiawangsa, Kuala Lumpur, Malaysia
♥Cinta itu banyak pengertian..tapi bagi aku cinta adalah KAWAN SEJATI. Orang yang mencintaimu meskipun telah mengenalimu dengan sebenar-benarnya iaitu baik dan burukmu. Setiap yang kita lakukan biarlah kerana kejujuran itu terlalu penting dalam sebuah kehidupan. Tanpa kejujuran itu terlalu penting dalam sebuah kehidupan kita. Tanpa kejujuran hidup sentiasa menjadi mainan orang oleh itu jangan tertarik kepada seseorang kerana PARAS RUPA, sebab keelokan paras dapat menyesatkan. Jangan pula tertarik kepada kekayaan kerana kebahagiaan yang dibeli dengan kekayaan tidak mungkin akan kekal selama-lamanya....

Tuesday, January 27, 2009

Wayang owh Wayang....

Kekdahnya nk tgk citer UNDER WORLD 3 "RISE OF THE LYCANS" tiket dh booked terkejar2 masa tu showtime pukul 11.45pm sampai pavi pukul 11.30pm parking keter... n then masa tu tau jerk la pavi dh tutup...punya la carik jln kuar semua xjumpa... boleh di kata kan xjumpa exit ke gsc uolls... masa terkejar2.. dgn mencari atm machine lg...mmg xsempat uolls nk tgk citer UNDERWORLD 3 melepas kejap citer tu... then bila dah lepas citer tuh jumpa la jln kuar nk ke GSC...HANJ sgt!!! pastu jumpa atm machine..perghhh out of service lg... BUANA betul!!!!! dgn berpeluh2 kejar masa...tp xper WAN selamatkan keadaan hehehehe..... so konon2 nk tgk gak citer tu mana tau ada showtime lain ker....tp xder...MELEPAS..!!! BIADAP!!!




UNDERWORLD 3 - RISE OF THE LYCANS


INKHEART

so aku ngn wan pon tgk citer INKHEART 1.00am ok la citer dia... sapa yg jenis mulut2 puaka..mulut2 hansuang...mmg aku sarankan tgk citer nih...mungkin kene ngn korang kot...jln cerita yg amat slow..tp ending yg hebat ttp sgt sekejap yer..mcm pendek sgt part ending teww...

TAMMAT...

P/S: start pektis palestine hr nih..malasnya..wan xder.. =(

2 comments:

  1. alahhhh jgnlh cam tue....
    kena lah bersemangat...
    wlpun x ada aku...
    tp percayalah aura aku tetap bersama mu...
    begitzzz...( lama tak guna ayat syful tue)

    so buat yg terbaik k...
    klu aku free 2/2/09 aku g tgk korang kat sana k.

    ReplyDelete
  2. begittzzzz....yer... aku akan bawa aura mu ittewww bersama kewwww....tewww...

    ReplyDelete