Tentang Dia

My photo
Setiawangsa, Kuala Lumpur, Malaysia
♥Cinta itu banyak pengertian..tapi bagi aku cinta adalah KAWAN SEJATI. Orang yang mencintaimu meskipun telah mengenalimu dengan sebenar-benarnya iaitu baik dan burukmu. Setiap yang kita lakukan biarlah kerana kejujuran itu terlalu penting dalam sebuah kehidupan. Tanpa kejujuran itu terlalu penting dalam sebuah kehidupan kita. Tanpa kejujuran hidup sentiasa menjadi mainan orang oleh itu jangan tertarik kepada seseorang kerana PARAS RUPA, sebab keelokan paras dapat menyesatkan. Jangan pula tertarik kepada kekayaan kerana kebahagiaan yang dibeli dengan kekayaan tidak mungkin akan kekal selama-lamanya....

Sunday, March 8, 2009

Watchmen SUX!!!!!!!!!!


Hari Sabtu lepas aku ngn Amer tgk citer Watchmen... aku mmg xder mood nk citer kt korang pasal citer nih.. apa yg aku le katakan mmg SUXXX!!! citer nih...

nih aku bg review sikit....

- When one of his former colleagues is murdered, the washed-up but no less determined masked vigilante Rorschach sets out to uncover a plot to kill and discredit all past and present superheroes. As he reconnects with his former crime-fighting legion - a ragtag group of retired superheroes, only one of whom has true powers - Rorschach glimpses a wide-ranging and disturbing conspiracy with links to their shared past and catastrophic consequences for the future. Their mission is to watch over humanity...but who is watching the Watchmen?

Ni babak2 citer HAUK ini.....









aku bg 1 1/2 Bintang jer..!!!! erghhh!!!

p/s : DRAGONBALL.... AWAS!!!

No comments:

Post a Comment