Tentang Dia

My photo
Setiawangsa, Kuala Lumpur, Malaysia
♥Cinta itu banyak pengertian..tapi bagi aku cinta adalah KAWAN SEJATI. Orang yang mencintaimu meskipun telah mengenalimu dengan sebenar-benarnya iaitu baik dan burukmu. Setiap yang kita lakukan biarlah kerana kejujuran itu terlalu penting dalam sebuah kehidupan. Tanpa kejujuran itu terlalu penting dalam sebuah kehidupan kita. Tanpa kejujuran hidup sentiasa menjadi mainan orang oleh itu jangan tertarik kepada seseorang kerana PARAS RUPA, sebab keelokan paras dapat menyesatkan. Jangan pula tertarik kepada kekayaan kerana kebahagiaan yang dibeli dengan kekayaan tidak mungkin akan kekal selama-lamanya....

Monday, April 13, 2009

Dunia Yang Penuh Pancaroba



Assalamualaikum.... kepada pembaca yg mulia, saya di sini menyusun sepuluh jari kerana diri ini terlampau bz... kalau xcaya tanya la wan.. blog xupdate.. byk betul cerita yg perlu di update.. tp xper harap pembaca dpt bersabar..


Anyways yg terbaru nih ada la mulut2
HAZAB yg mengatakan iolsss nih suka MENCAPAP (suka publisiti murahan) perghh suka la org yg ckp belakang2 nih buat iollss lg femes adalah.. terima kasih dgn gossip2 liar itteeww.. wht ever it is harap manusia2 itu cermin diri sebelum nk mengata yer.... haduiiiiii adakah ini hasad DENGKI dengan kecantikkan iolsss??? MERASALAH..!!


p/s : nantikan cerita terbaru..lama lg la.. bz giler dowhh!!

5 comments:

  1. abaikan jer yang...tak payah buang tenaga layan ape yang orang cakap..

    ReplyDelete
  2. hmmm i know...buat lg kiter femes adalah hehehe

    ReplyDelete
  3. tetap kena tanya aku, iyer anak2 semua.. phezz mmg bz. kalah perdana menteri terbaru malaysia skg.

    suka ngan cerita hasrat dengki, kata belakang, cucuk sana sini,mencapap segala.... AKU mmg suka. Kerna bab2 nie 'YES' sejujurnya akan membuat kita lagik fames dan terasa sgt bagus!! jika tak bagus org tak dengki ler.

    Tetambah yg bwk mulut ituew 'Adik2' yg verangan 'diva', lagik x senang melihat sesorang ituew lebih hebat dari dia... (nak pinjam ayat ko...'merasalahhhhhhhh')

    Pheez bab2 nie mmg jika diperbincangkan atau diperdebatkan mmg tak sudah. So nasihat aku yg terlebih dahulu lebih fames dr ko (nak jugak nieh..hahaha) menasihatkan ko supaya kekalkan kechantikkan ituew.

    bab2 mencapap nie, jika pihak sana dah penat, mereka akan undur diri.. bila dah undur diri 'YES' ko menang!!! hahahaha...

    ReplyDelete
  4. hehe.. Yes~ I akan sangat risau Kalau orang tak cakap pasal i~ hehehe Biarlah benda baik atau buruk pon...

    ReplyDelete
  5. hahahaha KAN..... me too syed..

    ReplyDelete